Nikt nie ma satysfakcjonującej oferty? Załatwimy to sami.

W rozlewni napojów koło Olsztyna nastąpiła awaria jednej z głównych maszyn. Konieczne było sprowadzenie części zamiennych. Kierownik zadzwonił do producenta w Niemczech, prosząc o priorytetowe potraktowanie sprawy. Dłuższy przestój groziłby rozlewni utratą klientów.

Producent przygotował potrzebne części, ale żadna z firm kurierskich nie była w stanie zaoferować ekspresowej dostawy pod Olsztyn. W końcu przesyłkę przekazano do punktu MBE w Limburg-Staffel.

Menadżer punktu z Limburg-Staffel zadzwonił do MBE w Warszawie i ustalono nietypowy plan działania. Następnego dnia o 10:25 kurier dostarczył przesyłkę do Warszawy. Właściciel warszawskiego punktu MBE natychmiast wsiadł w samochód i ruszył w drogę do rozlewni oddalonej o 200 kilometrów. O 13:20 paczka została doręczona.

Firmy kurierskie nie zawsze są elastyczne. Jeśli nikt nie ma dobrej oferty, trzeba ją stworzyć samemu. Czasem wystarczy przejechać kilkaset kilometrów i osobiście dopilnować, żeby nie było przestojów. To, że czegoś nie ma w cenniku, nie znaczy, że nie da się zrobić.

Nie wierzyliśmy już, że to się uda. Ale w MBE dogadali się między sobą i powiedzieli, że sprawa jest załatwiona. Następnego dnia kierownik rozlewni zadzwonił do nas z podziękowaniem.
MBE Poland Sp. z o.o.. • ul.Domaniewska 39A • 02-672 Warszawa • KRS: 0000470144 • NIP: PL5252560416 • REGON: 146805288 • Tel. +48 22 208 29 75 • biuro@mbe.pl • www.mbe.pl
Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są w celu poprawy jakości korzystania z serwisu. Aby dowiedzieć się więcej lub zrezygnować z wszystkich lub niektórych plików cookie, kliknij tutajclicca qui.Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.